Ik heb een graafmachine gemaakt als merkbeeld. Omdat de graafmachine centraal staat in de meeste van je activiteiten. Ik heb gewerkt zonder toevoeging van het blaadje en muur omdat je activiteiten ruimer zijn. Met een algemener beeld kan je meer activiteiten omvatten. Zonder die toevoeging is je merkbeeld ook beter bruikbaar op bijvoorbeeld kleinere formaten.
De naam HT-AANNEMINGEN heb ik krachtiger gemaakt in het logo. Onder het logo staat OMGEVINGSWERKEN / GROND- EN AFBRAAKWERKEN omdat het korter is dan OMGEVINGSWERKEN – GRONDWERKEN – AFBRAAKWERKEN en we hierdoor deze tekst groter kunnen zetten.
Er is zowel een verticale als een horizontale versie van het logo zodat je voor alle toepassingen een geschikt logo hebt. De tekening van de graafmachine verschilt bij de horizontale en verticale versie omdat de respectievelijke logo’s op deze manier meer in balans zijn.
De kleur rood heb ik iets krachtiger gemaakt dan bij het vorige logo waardoor dit beter afsteekt tegen een donkere achtergrond zoals bij een werfdoek of kledij.